Bent u niet tevreden over ons? Geef het aan ons door

Het liefst spreken wij u persoonlijk. Wij kijken dan samen wat er niet goed gaat. En bespreken met u de beste oplossing. Wilt u toch liever schriftelijk contact? Gebruik dan het klachtenformulier. Of stuur ons een brief.

Bel 020 318 9600 Vul het klachtenformulier in Stuur ons een brief

Wij zijn bereikbaar
van maandag - vrijdag
van 08.00 tot 21.00 uur
zaterdag 9.00 tot 16.30 uur

Met het formulier hieronder
geeft u uw klacht eenvoudig
aan ons door
Tellius Klachten
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn
Wij reageren zo snel mogelijk

U krijgt binnen 5 werkdagen een eerste inhoudelijke reactie van ons. Soms moeten wij wat uitzoeken om u een goed antwoord te geven. Duurt de behandeling van uw klacht langer? Dan laten wij u weten wanneer u weer een reactie van ons kunt verwachten.

U kunt altijd om een 2e beoordeling vragen

Bent u het niet eens met onze beoordeling van uw klacht? Laat het ons weten. Wij nemen uw klacht dan nog een keer met veel aandacht door. En kijken of wij misschien iets over het hoofd gezien hebben in onze beoordeling. De 2e beoordeling wordt altijd door een andere collega gedaan.

Bel ons even op 020 318 9600.
Of stuur een brief naar:
Tellius Klachten
Postbus 9150
7300 HZ Apeldoorn

Komen we er samen niet uit?

Natuurlijk vinden wij het heel vervelend als we niet tot een goede oplossing kunnen komen. Komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht melden bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Kifid is een onafhankelijke stichting die consumenten helpt met klachten over een financieel product of financiële dienst. Bent u het niet eens met ons antwoord op uw klacht? Neem dan binnen 3 maanden na ons antwoord contact op met het Kifid. Kijk voor meer informatie en een klachtenformulier op kifid.nl. Ook heeft u de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de burgerlijke rechter.

Klachtenformulier

Na het versturen van uw bericht ontvangt u een bevestiging per e-mail.