Let op: Aanvragen en dossiers zijn in behandeling maar verwerking duurt langer dan normaal

Sinds 12 juni zijn wij succesvol over naar het nieuwe hypotheeksysteem. Alle nieuwe aanvragen die zijn ingediend tussen 31 mei en 12 juni en ook dossiers waarvoor u al een renteaanbod of offerte had ontvangen worden momenteel handmatig verwerkt. Ons team heeft hiervoor helaas meer tijd nodig dan verwacht. Deze aanvragen en dossiers worden met extra inzet zo spoedig mogelijk verwerkt. Wij informeren u als uw aanvraag of dossier is verwerkt. Hartelijk dank voor uw geduld.

Informatie voor uw klanten

We hebben alle informatie voor uw klanten onder elkaar gezet. Zo vindt u het altijd gemakkelijk terug als een klant u om hulp vraagt. Natuurlijk informeren we u als alle klanten zijn overgezet naar het nieuwe systeem.

  • Klanten krijgen vanaf 12 juni een nieuw hypotheeknummer

    Alle klanten ontvangen hierover na 12 juni een brief. Wij veranderen niks aan de hypotheek zelf. 
  • Klanten krijgen een nieuwe online klantomgeving met meer mogelijkheden: Mijn Leninginzicht

    Alle klanten krijgen na 12 juni een brief met hun registratiecode voor Mijn Leninginzicht. Op Mijn Leninginzicht kunnen klanten onder andere: 

    • de actuele gegevens van de lening inzien
    • extra aflossen
    • declareren uit het bouwdepot
    • de rente aanpassen
  • Klanten lossen straks altijd af via Mijn Leninginzicht met iDEAL

    Was uw klant gewend een extra aflossing zelf aan ons over te maken? Vanaf 12 juni is dat niet meer mogelijk. In Mijn Leninginzicht kiest uw klant gemakkelijk zelf hoeveel hij wil aflossen en van welk leningdeel. De klant ziet direct hoe het maandbedrag wijzigt. 
  • Heeft uw klant meerdere hypotheken? We schrijven het maandbedrag straks per hypotheek af

    In ons huidige systeem halen wij het maandbedrag in 1 keer van de rekening van de klant. In het nieuwe systeem doen wij een afschrijving per hypotheek. Op maandag 3 juli halen we voor het eerst het maandbedrag per hypotheek van de rekening van de klant.